باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

و دوباره سرماخوردكي من و باران

1391/11/23 16:51
نویسنده : نفیسه
169 بازدید
اشتراک گذاری
ببخشيد باران جونم كه دير اومدم اين ٤ امين باره كه من تو اين زمستون سرما ميخورم و تو هم از من كرفتي اما خوب من باز قرص و دارو ميتونم بخورم اما تو دارويي جز استامينوفن نميتوني بخوري براي همين فقط با همون تبت را كنترل كردم ولي نفس كشيدنت سخته و تو سينت خلط داري . به دكترت زنك زدم كه نوبت بكيرم كه كفت فعلن با همين استامينوفن تبت را كنترل كنم و اكه اسهال و استفراغ داشتي ببرمت راستي به خاطر خشكي هايي كه به صورت و بدنت زده هفته قبل برديمت دكتر كه تشخيص داد كه ارثيه و خيلي طول ميكشه كه خوب بشه دو تا كرم داد كه مرتب برات بزنم . غذات را هم دو وعده كرد با ١٠ تا بادام و همراه با موز . از روز اول به اندازه يك نخود اضافه كردم تا برسه به دو سانت موز در هر وعده . خدا را شكر با اين كار بهتر ميخوري و كمتر بيرون ميدي.. اميدوارم هر جه زودتر بهتر بشي و سرحال باشي
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

افسانه مامان پارمین
24 بهمن 91 1:57
دوست خوبم . ایشالله که زود زود سرماخوردگی باران جون خوب میشه . زیاد اسپند دود کن تا هوا ضدعفونی بشه . دست مامانی درد نکنه که به به های خوشمزه برای باران جون درست میکنه


ممنون از لطفت افسانه جونم
فهیمه
24 بهمن 91 18:24
آخییی نبینم مریض باشی باران جونم
ولی نفیسه جون بچه با مریضی بزرگ میشه ناراحتش نباش منم پارسال از مهر تا اردیبهشت دقیقا ماهی یکبار سرما میخوردم و فکر کنم به خاطر شیردهی بدنم ضعیف شده بود


اره مامانم هم ميكه هم برا زايمان هم برا شيردهي ضعيف شدي اميد به خدا
افسانه مامی پارمین
25 بهمن 91 1:04
عزیزم به وب پارمین بیا،به مسابقه دعوت شدی


ممنون از دعوتت