باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

تل باران

1391/11/14 21:28
نویسنده : نفیسه
204 بازدید
اشتراک گذاری

اب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم . . . یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم

چند وقتی بود تلهای نی نی های دوستای نی نی سایتیمو که می دیدم خیلی دوست داشتم که برای باران هم بگیرم برای همین تموم سیسمونی فروشیهای بالای شهر و پایین شهر را زیر پا گذاشتیم ولی خبری نبود دیگه تصمیم گرفته بودم از سایتای اینترنتی جستجو کنم تا اینکه امروز عصر سر کوچمون چشمم به یه خرازی افتاد . . . با ناامیدی رفتم سراغش اما در کمال ناباوری دیدم داره اونم چند مدل منم که ذوق زده شدم از همش برای باران خریدم اینم عکس خوشملش

مامان فدای این شکل خوشملت بشه عزیزم . . . تو همه ی وجودمی . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آرامش
19 بهمن 91 19:20
سلام.منم اصفهانم و خیلی دلم از این تل ها که برای بارانت خریدی می خواد.میشه ادرس جایی که خریدی و قیمتشو بگی؟
راستی خدا باران نازتو برات حفظ کنه ان شا الله


٤ راه نورباران فروشكاه نيروي انتظامي بدليجات فروشيه
سانی مامی شادیسا
21 بهمن 91 19:57
باران گلی تل سرت مبارک
ماشاله انقد خوشملی که نیازی به تل نداری خاله
بووووووووووووس


ممنون خاله ساني جونم لطف داري
آرامش
23 بهمن 91 14:18
من هم اصفهانم.میشه آدرس این مغازه ای که ازش تل برای دخملت خریدی رو به من هم بگی؟من هم خیلی دنبالش گشتم اما پیدا نکردم.ممنون میشم.خدا نگه دار دخترت باشه.
فهیمه
24 بهمن 91 18:26
سلام جیگر خاله
دلم میخواد بغلت کنم و بخورمت ماشالا بزرگ شدی


خاله جون شما يه زنك بزن اومدن بيشكشت