باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

سونوگرافی عمومی ! نظر دهی عمومی !

1391/1/31 11:49
نویسنده : نفیسه
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . به خدا دیگه خسته شدم از بس نتیجه سونوگرافی بقیه ! را شنیدم . کلافهنمی دونم روی پیشونیم چیزی نوشته !؟ بعضی وقتها فکر می کنم رو پیشونیم نوشته :

لطفاً جنسیت فرزند مرا حدس بزنید . . . !متفکر

من نمی دونم چرا بعضی ها اینجوریند ؟ من از اول خودم حدس می زدم که نی نیم پسر باشه . نمی دونمم چرا ؟ ولی هر کی می پرسید حدسمو می گفتم تا نخواند برام نظر بدند ولی جالبه از وقتی باردار شدم هر کسی را می بینم برام نظر میده !

می خوابم می گند پسره پا میشم میگند پسره آرایش می کنم می گند خوشگل شدی پسره آرایش نمی کنم می گند وای پسره که رنگ و روت پریده !!! چیزای ترش می خورم می گند پسره خلاصه از روی هر کاری که انجام می دم حدس می زنند پسره بهشون میگم خوبه خودم همون اول گفتم دیگه احتیاجی به سونوی شما ندارم تازه جالب تر اینکه بعد از حدسشون هی می پرسند پس چرا سونو برای تعیین جنسیتش نمی ری ؟ بهشون میگم خوب شما که خودتون مطمئنید برای چی من برم سونو ؟!تعجبسوال

اصلاً یه بار نمی گند انشاءاله که صحیح و سالم و صالح باشه . . .

حالا مطمئم اگه برم سونو و خیالشون از بابت جنسیت راحت بشه در مورد روش زایمان نظردهی ها آغاز میشه ! گریه

چرا بعضی ها به خودشون اجازه می دهند در مورد هر چیزی نظر بدهند . از وقتی ازدواج کردیم کچلمون کردند که چرا نی نی نمی یارید ؟ دیگه کم کم داشتند برام دارو هم تجویز می کردند !

از بعد از بارداری نظر در مورد جنسیت شروع شده و جالب اینکه می گند : آخی بابای بچه حالا ذوق مرگ میشه چون دلش دختر می خواد !!! (شوشوم چشماش 4 تا شد بعد از شندین این حرف تعجب)یا بعد از حدسشون می گند وای پسره !!! منم با اینکه برام فرقی نمی کنه ولی نمی دونم چرا یه دنیا غصه میاد تو دلم . . .دل شکسته

تصمیم گرفتم اگه پسر باشه نشون هیچ کدومشون ندم ، نه خونه هاشون می رم و نه می خوام که بیاند دیدنم چون پسرم فقط مال خودمه ، عشق منه ، پاره تنمه

و امیدوارم به لطف خدا فرزندم اینقدر صالح و با ایمان باشه که همه حسرت داشتنشو بخورند . یه آمین بلند بگید تا حاجت روا بشم . . . مرسی دوست جونا ماچ ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان نخودچی
31 فروردین 91 12:18
مرسی عزیزم که اومدی وبلاگم...
یادت نره ببوسیش...



خواهش می کنم گلم . حتماً . . .
محمد رضا ومهدیار
31 فروردین 91 16:10
انشالله یه نینی خوب و سالم خدابهت بده


mer30 azizam.ammmmin
خاله فهیمه
1 اردیبهشت 91 1:20
سلام
وایییی از دست مردم و حرفاشون
ولی مامان نفیسه شما هم یه کم به خودت بیا دیگه داری "مادر" میشی باید خیلی سعه صدر داشته باشه حالا اولشه اینقدر حرفای جور واجور میشنوی....
به خودتون سه تا فک کن... به زندگی شیرینی که قراره سه تایی در کنار هم داشته باشین و همه تلاشتونو بکنین تا روز به روز این شیرینی رو بیشتر کنین تا جگر گوشت به بهترین شکل ممکن تربیت بشه

midonam ama age khodetam jaie man bodi dige ashket daromadeh bod