باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

سلام نی نی خوشجل خودم

1391/2/2 18:42
نویسنده : نفیسه
273 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین باریه که دارم توی خونه برات می نویسم برای اینکه کمتر با این سیستم تایپ کردم برام یه کم سخته .

دیشب از بس کمر درد و دل درد کشیدم نتونستم امروز برم سرکار و مرخصی گرفتم . یه روز که از خونه برم بیرون فرداش بد روزی دارم . دیروز هم چون باغ بودیم و اصلا نتونستم استراحت کنم دیشب رگ سیاتیکم بدجور درد گرفته بود طوری که تو خواب همش ناله می کردم و چون دیدم امروز هم باید دوباره روی صندلی یه ٧،٨ ساعت بشینم ترجیح دادم خونه بمونم . تا دو ساعت پیش هم پایین بودم ولی چون همه خواب بودند من هم از فرصت استفاده کردم تا بیام یه کم بالا را مرتب کنم اما از بس خسته میشم ! بین هر کارم میام استراحت می کنم الان هم موقع استراحتمه .

حالا دیگه باید برم سراغ بقیه کارام . (یه کم برام تکون تکون بخور تا با عشق بیشتر کارام را ادامه بدم مامانی خوشجلم  . . . . )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
2 اردیبهشت 91 19:58
لحظه های شیرینی و تجربه میکنی


لحظه های شیرین همراه با دلهره . . .
ممنون که به ما سر زدید
الهام
2 اردیبهشت 91 20:39
سلام ایشالله به سلامتی این 9 ماه و پشت سر بزارید و به سلامتی نی نی رو بغل کنید


ممنون از دعای خوبتون و ممنون از اینکه به من و به به کوچولوم سر زدید
دکمه
3 اردیبهشت 91 13:55
جوووون واسه تکون تکون خوردناش...
مامان آوینا
5 اردیبهشت 91 14:42
سلام عزیزم

این حرفهات دقیقا این حرفهای اونموقع خودم هست کاملا درکت می کنم

واقعا متاسفم برای جمعیتی که عقلشون اندازه یه ارزن هم نیست

واقعا ارزو به دل موندم یه بار از صمیم قلب برام ارزوی سلامتی موجود زنده ای رو که توی دل من داشت رشد می کرد رو بکنند موجودی که عاشقانه منتظر دیدنش و سلامتش بودم

فقط بلد بودند تشخیص جنسیت بدن و به قول شما سونوگرافی کنند

عزیزم ایشاله سالم و صحیح بدنیا میاد و بغلش می کنییییییییی و لذتشششششششششو می برییییییییییییییییییی تا آخر عمررررررررررررررر


مرسی گلم . ممنون که به من و به به کوچولوم سر زدی