باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

بابا علی 30 ساله شد

1391/2/26 7:56
نویسنده : نفیسه
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

دیروز تولد باباعلی بود ولی من شب تولدش براش تولد گرفتم ، بعدازظهرش با اینکه اصلاً حال نداشتم ولی عزممو جزم کردم لباسامو پوشیدم و اول رفتم یه سبد گل کوچیک  بعد هم اومدم شیرینی فروشی دم خونمون و یه کیک تولد کوچک گرفتم و بردم خونه .

بابام تهران بود ولی بنده خدا سفارش داده بود تا میاد بیاد دوستش یه سبد گل گرفته بود و آورد ، تا سبد گل بابا را دیدم از خودم خجالت کشیدم ، گفتم تو رو خدا اینو اگه بدید من دیگه روم نمیشه گل خودمو به علی بدم .

خلاصه بابا زودتر از علی اومد و زحمت کشیده بود یه انگشتر فیروزه برای شوشوم گرفته بود . علی ساعت 10 و نیم اومد ، رفتم پایین استقبالش و از طرف خودم و دختر گلمون تولدشو تبریک گفتم ، جالب بود که اصلاً یادش نبود . بمیرم از بس از صبح تا شب مشغله کاری داره اصلاً حواسش دیگه به این جور چیزا نیست .

تا اومد بالا خیلی هیجان زده شد و من هم وقتی می دیدم خوشحاله ، خوشحال می شدم .

آرزومه که اونو خندان و خوشحال ببینم و وقتی خدای ناکرده غمی یا غصه ای تو چشماش باشه می خوام اصلاً زنده نباشم تا این غمو ببینم .

« علی جونم بیشتر از اون چیزی که در فکر کسی بگنجد دوستت دارم و بزرگترین خواسته ام از خدا اینه که تو کاری که شروع کردی و اینقدر با پشتکار و سختی داری ادامه اش می دی سرفراز و سربلند بشی و به موفقیت برسی . . . »

خدا جونم دستای علی منو رها نکن و خودت پشتیبان و محافظ و یاور همیشگیش باش و به جایی برسونش که قلب پاکش لیاقتشو قطعاً داره . . .

تنها یار و یاور ما خودتی پس ما را تنها نگذار ................ آمیییییییییییییییییییییییییییییییییین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

میرزا کوچک خان
26 اردیبهشت 91 8:54
تولدشون مبارکه!


قربونت عزیزم ممنونم
میرزا کوچک خان
26 اردیبهشت 91 8:54
تولدشون مبارکه!
مامان الی
28 اردیبهشت 91 12:51
مبارک باشه
ایشا... همیشه عاشق بمونین
سال دیگه نی نی کیک رو میزنه خراب می کنه حالا ببین
هههههههه


mamnon elijon-ghorbonesh beram -belakhare onam baiad ye hedie be babash bede dige . . . .
زهرا از نی نی وبلاگ213
29 اردیبهشت 91 11:15
تبریک میگم هم تولد و هم نوید ورود یه تازه وارد کوچولو.
ممنونم که به ما سر زدید
من عاشق اصفهانم که عروس اونجا شدم و همه اصفهانیا رو دوست دارم. به افتخارشون



قربونت ، ایشالاه که اصفهانیا اذیتت نکنند
سانی
3 خرداد 91 14:03
مبارکه باشه نفیسه خانوم
آفرین به این همه عشقولانه گی
هههههههههههههههههه



قربونت برم سانی جونم