باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

سال نو مبارک

1391/1/9 11:26
نویسنده : نفیسه
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . امروز 9 فروردینه ، مثل یک چشم بهم زدن  8 روز از سال جدید هم گذشت . و جیگر من هم روز به روز داره بزرگتر میشه و تو دل مامانش جاباز می کنه . چند روزیه که کمر درد بدی گرفتم و نشستن روی صندلی برام خیلی سخت شده ولی چاره ای نیست فقط هر دفعه تو اداره پا میشم راه می رم تا شاید بهتر بشه . احساس می کنم خیلی زود کمر دردم شروع شده .

از سال جدید بگم :

لحظه ی تحویل رفتیم پایین پیش مامانم اینا و سه تا سوره یس که بابای علی سفارش کرده بود را خوندم . امسال دعاهای جدیدی به دعاهام اضافه شد از جمله سلامتی و خوشبختی به به کوچولومون.

وقتی حرف از اون میشه طاقتم دیگه تمومه و تمام وجودم احتیاج داره که اونو تو آغوش بگیره برای همین تا میام اینجا که از اون بنویسم پشیمون میشم چون منو بدجور هوایی می کنه .

تو دید و بازدیدها همه گیر دادند که جنسیت نی نی مونو بدونند و هر چی می گم من هنوز خبر ندارم باورشون نمیشه .اکثراً حدس می زنند پسر باشه .

جالب تر اینه که اصرار دارند بدونند خودم چی بیشتر دوست دارم هر چقدر می گم برام مهم نیست و فرقی نمی کنه راضی نمیشند . نمی دونند مگه میشه آدم بگه دست راستمو دوست دارم یا دست چپمو یا قلبمو بیشتر از چشمام دوست دارم ؟؟!!

من فقط سلامتییش برام مهمه و دعا هر روز و هر شب سلامتی و شادابی عزیزمه

بابا و مامان و خاله های علی بیشتر دختر دوست دارند و از پسر بودن اعلام نارضایتی می کنند ولی نمی دونند که احساس اونها اصلاً و ابدا برای من و علی مهم نیست و هر چی باشه من و علی براش جون میدیم .

باز هم میام  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سونیا
9 فروردین 91 11:19
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد تنها دل ساده ایست دارایی ما آن هم شب عید تقدیم تو باد
مامان سونیا
9 فروردین 91 11:55
مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک



اومدم به وبت سر بزنم ولی باز نکرد . ممنون که به من سر زدی عزیزم
خاله فهیمه
11 فروردین 91 2:14
سلام سلام جیگر خاله عیدت مبارک خوشکلم ایشالا سال دیگه یه نینیه هفت ماهه خوشکلی و کنار سفره هفت سین مامان و باباییت میشینی و ازشون عیدی میگیری واقعا جنسیتت مهم نیست دعا میکنم سالم باشی عسل خاله
مامان علی
16 فروردین 91 1:16
سلام عزیزم سال نو مبارک . ببخشید اگه با تاخیر اومدم خدمتتون. دلیلش رو توی وبم توضیح دادم ان شالله سر فرصت میام و همه مطالب قشنگت رو می خونم . الان اومدم فقط عرض ادبی کرده باشم .با آرزوی بهترینها برای شما و نی نی تو راهیت در سال جدید ممنون که به ماسرزدی با افتخار لینک شدین گلم