باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

دست بابا علی درد نکنه

1391/1/16 8:58
نویسنده : نفیسه
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم

چند وقتی بود هوس گرمک کرده بودم و منتظر بودم بهار بیاد تا اینکه دیشب بابایی غافلگیرم کرد و تا اومد یه عالمه گرمک برامون خریده بود منم که شکمو خوشحال شدم و 4 تاش را بریدم و آوردم . مامانم می گفت نخورید اینا مال نی نی مونه ولی بهشون گفتم نی نی مون دست و دلبازه خودش گفته بده مادر جون و پدرجون هم بخورند دایی شکمو هم که اصلاً کاری به تعارف نداره خودش از خودش پذیرایی میکنه!

خلاصه که با اینکه اولش بود ولی خیلی شیرین بود و خیلی چسبید .

دست گل بابایی درد نکنه . . . ماچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دکمه
17 فروردین 91 9:49
سلام!
منم هوس گوجه سبز و هندونه کرده بودم.... دیشب همسرجان هندونه خرید... ولی هنوز دلم گوجه سبز می خواد!.


به منم به هوس انداختی ، فکر کن با نمک زیاد چی میشه ؟!!
دکمه
17 فروردین 91 12:59
دلم آب شده.... الان دو ماه و نیمه که تو تخیلم باهاش ارتباط برقرار کردم....
تازه. دلم گرمک هم خواست....
همه اش دلم میوه می خواد....


وای ببخشید ، خدا حاجت شکمو زود میده!!!
يك دوست
18 فروردین 91 11:19
خدای بخشنده را شکرگزار و نوزاد بخشیده بر تو مبارک امید که بزرگ شود و از نیکوکاریش بهره مند گردی.


ممنونم دوست عزیز