باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

و اخرین ماه یکسالگی . . .

1392/5/7 23:56
نویسنده : نفیسه
393 بازدید
اشتراک گذاری

بچولی مامان . . . (اصطلاح خودمه خخخخ )

یک ماه دیگه گذشت و تو وارد آخرین ماه یکسالگی شدی . . .

این ماه 10 ماه و 20 روز که بودی برای چکاب بردیمت و خدا را شکر دکتر راضی بود . . . وزنت 400 گرم و قدت ماشالا 3 سانت رشد داشته بود یعنی شده بودی 8600 و 72 سانت . . .چون ماشالا این ماه خوب غذا میخوردیconnie_feedbaby.gif

تو این ماه پیشرفتای زیادی داشتی من جمله ششمین دندونت که اونم جوونه زد . . . از طرفی دستت را به هرجایی حتی دیوار صاف میگیری و میخوای بلندشی بایستی . . .

اعضای بدنت را کم کم یاد گرفتی . . . دست و پاتو نشون میدی . . . موهات هم همین طور ولی چشم و بینی و دندون را از بقیه نشون میدی . . . هورا

وقتی بهت میگیم ماهی چکار میکنه خیلی بامزه لپاتو میدی تو و لباتو بالا و پایین میکنی که من برات غش میکنم . . . هر چیزی را هم در گوشت میگیری و فک میکنی تلفنه و سلام میکنی . . .به من زنگ بزن

از الان هم گوشی و ای پد از من میخوای حتی ماشین حساب هم که بهت میدم فک میکنی گوشی لمسیه و مدام انگشت کوچولوی نازت را مرتب روش میکشیمتفکر

هر کسی را هم ازت سوال میکنیم میگی افت (رفت) حتی اگه جلو چشمت باشه . . . از رقص هم که نگو با اهنگ قران و مداحی هم نانای میکنی . . .

یه بهونه برای بوس کردن پیدا کردیم . . . زبونمون را درمیاریم میگیم : من مردم بعد مثل جت خودتو به ما میرسونی و بوسمون میکنی فدات بشم بعد خودت میمیری و نمیدونی زبونتو چکارش کنی هی تو دهنت میچرخونیش . . .

کارتن بره ناقلا را که میبینی مدام تا اخرش به به میکنی . . . اینم بگم عاشق این کارتن و باب اسفنجی هستی که من با این بهونه بهت غذا میدم . . .connie_feedbaby.gif

دیگه باز هم بگم از این شیرین کاریای ووروجک ؟؟؟

خلاصه که این روزا شدی روشنی و دلگرمی خونه ما و پدرجون . . . این روزا همش به فکر پارسالم . . . روزای اخری بود که تو دلم ورجه وورجه میکردی و الان خدا را شکر به لطف الهی داری جلو چشمام ورجه وورجه میکنی عزیزم .. .

باران جونم امشب شب قدره . . . من که قابل نیستم و گناهکار روسیاهم به درگاهش ولی میگن دعای مادر در حق فرزندش مستجابه . . . از خودش میخوام بهترین ها را همیشه برات بخواد و دلت همیشه پر از شادی و سرافرازی باشه . . . خوشبخت بشی . . .

باز هم میگم دوست دارم عاشقونهkiss.gif

 

اینم باران با نمک این روزای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

حانیه
8 مرداد 92 0:00
سلام وبلاگ خوبی داری
امیدوارم تمام نماز و روزه هات مقبول حق واقع شه
خوش حال می شیم اگه به وبلاگ گل پسر بیایی و نظر بذاری


ممنون عزیزم . . . با کمال میل
سانی مامی شادیسا
13 مرداد 92 12:39
واااااااای خدایا این دختر ناز و بلا، چه شیرین کاریهایی بلده و ما بیخبریم
خدا حفظش کنه باران جیگر رو
ببوسشششششششششش یه عالمههههههههه
بی صبرانه منتظر دیدن این فرشته ی خوشگل و مامان مهربونش هستم


فدای تو سانی جونم . . . منم همینطور منتظر اون روزم کلی مامان و نی نی خوشگل ببینم . . . بوس برای خودت و شادیسای خاله
میرزا کوچک خان
14 مرداد 92 11:46
عزیزم... مبارکه.... چه عشقی شده جیگر خاله...


فدات بشم لطف داری خاله جون
افسانه مامان پارمین
15 مرداد 92 16:12
نفیس کلی خندیدم . خیلی باران شیرین شده . اگه پارمین از این کارها بکنه که من دو روزه خوردمش . اسپند یادت نرده دود کنی دوستم از طرف من باران جووونم رو کلی ببوسش


فدات بشم افسانه جونم . . . اره منتظر باش کلی شیرین کاری تو راهه قربونشون برم