باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

این روزهای من . . . این روزهای تو

1392/6/19 0:25
نویسنده : نفیسه
484 بازدید
اشتراک گذاری

باران جونم . . . دخمل یکی یدونم . . .

این روزها داره به نهایت سختی طی میشه و مامانت اصلا مامان خوبی برای این روزهای تو نیست . . . دقیقا روز برگشت از تولدت وقتی که در تدارک جشن تولد خانوادگیمون بودیم گرفتاری برامون پیش اومد و هنوز تموم نشده . . . روزها یکی پس از دیگری و به سختی تمام میگذره و تنها صبر و صبر و صبر چاره ی این روزهای خونه ی ما شده . . .

تو عزیزم هم این وسط هم بهونه گیر شدی هم بالاخره رفتارای اطرافیا به شدت روت اثر گذاشته هر چند یه مدت مریض شدی و بی اشتهاییت ادامه داره ولی این شرایط روی غذا نخوردنت بی تأثیر هم نبوده . . .

دلم نمیخواست اینجا از غصه و ناراحتی حرفی باشه ولی اینقدر این اتفاق برام مهمه و شخصی که توش دچار مشکل شده اینقدر برای همه مون عزیزه که نتونستم اینجا حرفی نزنم . . .

این روزها لحظه به لحظه و نفس به نفس اونو صدا میکنم و روحم براش پر میکشه . . . انگار بند بند بدنم داره از هم جدا میشه و تنها دلخوشی این روزهایم سرگرم شدن با توست . . .

وقتایی هست که بغلت میکنم و فقط به آغوش کشیدن تو منو تو این شرایط آروم میکنه . . .

تزئینات تولدت که هنوز تو نایلونه به داخل کمد رفته . . . کیک تولدت که با عکست سفارش دادیم الان 12 روزه که توی یخچاله !!!

امیدوارم دوباره شادی به این خونه برگرده و روح هممون تازه بشه . . . این یه امتحان الهیه که باید با صبر از توش همه پیروز و سرافراز بیرون بیایم . . .

دوستای عزیزم اگه مطلبمو خوندید از ته دل برامون دعا کنید که سخت محتاج دعاتونیم . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

لاله مامی آوینا
20 شهریور 92 15:56
نفیس جون نگران شدم
ایشالا هرچه زودتر گرفتاری برطرف بشه و تولد بارانو جشن بگیرید...



ممنون لاله جونم . . . برام دعا کن شدید
ارامش
23 شهریور 92 18:57
همشهری،دعا می کنم گرفتاریت هرچه زودتر برطرف بشه ان شاالله و ختم به خیر بشه.اگه قابل باشم البته.و پست بعدی خبرای خوش باشه.


ممنون دوست خوبم خیلی لطف میکنی انشالا
فهیمه
27 شهریور 92 1:02
سلام خوبی؟ دخملت چطوره؟ چرا گوشیتو جواب نمیدی؟ مردو از نگرانی؟



هرباری نشده به دلیلی جواب بدم خودم بهت میزنگم
بهار مامی باران
5 مهر 92 18:04
نفیسه عزیزم الان این مطلبتو خوندم و خیلی خیلی دلم گرفت و نگران شدم من نمی دونم چی شده ولی از ته دلم برات دعا می کنم مشکلت بر طرف بشه.دوست دارم دوست خوبم.


بهار عزیزم خیلی ممنون . . . شدید محتاج دعای دوستان هستم . . . دوست دارم
میرزا کوچک خان
7 مهر 92 18:30
برات از خدا خیر و برکت می خوام. مواظب باران گلی باش. انشاالله با خبرای خوب برگردی.

در ضمن. خصوصیتم چک کن خاله!


فدای تو دوست خوبم . . . ایشالا . . .
ارامش
17 مهر 92 13:56
نفيسه سلام.من هنوز به فكرتم.اوضاع و احوال چطوره؟ان شاالله كه رو به راه شده باشه.وبلاگتو اپ كن ديگه.


منتظر یه خبر خوب هستم . . . اگه بیاد منم با دست پر میام اینجا . . .
ارامش
23 مهر 92 14:14
الان نوشته ات توي ني ني سايت رو ديدم.امروز روز عرفه است.از ته دل برات دعا مي كنم كه مشكلت حل بشه.حاجتت روا بشه.ذكر استغفرالله و اتوب اليه رو 30000بار بگو.براي وقتيه كه انسان تو كارش گره افتاده و هيچ جوره باز نميشه.كلا استغفار غم رو برطرف ميكنه.نماز استغفار هم بخون.دو ركعته.تو گوگل سرچ كن خيلي راحته.البته بايد ادامه دار باشه.ايت الله مجتهدي هم گفتند كه براي هر مشكل و حاجتي ذكر استغفار رو زياد بگيد.اونم تو گوگل بزن حرفاشونو در اين زمينه بخون.
اكثر گرفتاري هاي ما بندگان نتيجه گناهانمونه.نمونه اش خودم.براي همين هم هست كه گاهي هرچي دعا و نذر مي كنيم نميشه.من برات دعا مي كنم.ولي از استغفار غافل نشو و نااميد هم نشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو.


فدای تو دوست مهربونم . . . ممنون از اینکه راهنماییم کردی . . . چشم حتما همین امروز میخونم . . . ایشالا هیچ وقت گرفتار و پریشون نباشی به حق این روزای عزیز
نرگس مامان کوروش
1 آبان 92 23:38
سلام خانومی. اولین باره به وبتون سر می زنم. مطلبتو خوندم. انشالله که مشکلت هر چه زودتر برطرف بشه و خانواده مخصوصا خودت و دختر نازت شاد و آروم باشید.
با اجازه لینکت می کنم. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.


ممنون نرگس جون . . . لطف کردی . . .چشم حتما
elham
3 آذر 92 11:53
سلام نفیسه خانوم گل! من گهگاه سری به بلاگت میزنم. از نوشته ات متأثر شدم, امیدوارم که هر چه زودتر مشکلت حل بشه. خواستم از تجربه خودم در شرایط سخت برات بگم. دعای مستمندان خیلی زود مستجاب میشه, اگه آشنایی داری که مستحق هست حتمن بهشون کمکی بکن. دیگه اینکه شهدای گمنام, حاج آقا رحیم ارباب (در گلستان شهدا) حضرت یوشع, و البته سایر شهدا مثل آقای خرازی و کاظمی بسیار مقام والایی دارن در درگاه خدا. اگه میتونی سری به گلستان شهدا بزن و این عزیزان را زیارت کن, من خیلی از دعای خیرشون نتیجه دیدم تا حالا. موفق باشی و شاد ببینیمت به باران کوچولو هم برس و غصه نخور. خدا خیلی بزرگه ممنون دوست خوبم که بهم سر میزنی . . . رسیدگی به آدمای مستحق را خیلی تا حالا انجام دادیم . . . گلستان شهدا هم در هفته دادشم یکی دوبار میره و دادشو اونجا میزنه . . . قبر یوشع نبی هم ختم یاهو را انجام دادیم . . . ولی چشم ممنون باز هم میریم . . . التماس دعا خیلی زیاد . . . ما اربعین روضه خوانی بزرگی دریم . . . دعا کنید مثل هرسال عزیزمون بیاد و الم عزای حسین را خودش بپا کنه