باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

خدایاااااااا . . . . امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

1392/8/25 10:17
نویسنده : نفیسه
618 بازدید
اشتراک گذاری

روزها و شبها ، ساعتها و دقیقه ها و ثانیه ها دارند بدون حضور عزیزترین کس زندگیم میگذره و من روز به روز پیرشدنم را اندازه سال به سال حس می کنم . . . .

روز اولی که رفت هیچ وقت فکر این همه زمان را نمیکردیم اول روز به روز بهش اضافه شد بعد هفته به هفته و الان ماه به ماه داره اضافه میشه . . .

از شهادت امام جعفر صادق ، تولد حضرت معصومه ، تولد امام رضا ، روز مباهله ، روز عرفه ، عید قربان ، عیدغدیر بگیر تا این روزها که روز عزای عزیزترین و مقرب ترین معصوم به درگاه خدا بود . . .

اشک ریختم ، خوندمش ، ناله کردم ، ضجه زدم ، بیقراری کردم و اشک  ریختم و ریختم و همچنان من یه غمزده  پریشانم . . .

شاید خیلی کارها داره میشه که به مقتضای بنده بودنم ازش بی خبرم ولی همین بنده بودنم هم باعث میشه غم از طاقتم سرازیر بشه . . .

این روزها چشم به حنجر بریده ی علی اصغر و دو دست جدا افتاده از پیکر ابوالفضل دارم . . . این روزها با یه بغض سنگین فقط منتظر یه معجزه ام .....

قرآنو باز میکنم . . . از حالت خبر میخوام . . .

و مریم وقتی باردار بود از خدا خواست که جانش تمام شود و اسمش از روزگار محو شد و چشمه ای زیر پایش جاری شد و رطبی برایش فرستاده شد و درد زایمان را به جان خرید و روزه سکوت گرفت و عیسی به زبان آمد و شد آبرویی بس والا برای مادر پاکش . . .

کجایی ای عیسی . . . مادرت سخت پریشان است . . .

خدایا خیلی پریشانم . . . خیلی غم زده ام . . . خدایا مضطری هستم که راه نمیدانم . . .

خدایا خواندم تو را . . . اجابت کن مراااااااااااااااااااااا

 

دخترم عزیز دلم . . . باران مامان . . . تویی که رحمت هستی برای خونه ی ما . ..  ببخش منو . . . من این روزا حال خوشی ندارم . . .

قول میدم بهت جبران میکنم . . . حتما جبران میکنم به امید خدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فهیمه
26 آبان 92 18:05
سلام نفیسه جان میدونم روزای خیلی سختی داری میگذرونی جز آرزوی صبر و دعا برای آومدن هر چه زودتر عزیزترین کست کاری نمیتونم بکنم. تو این لحظاتی که سخت انتظار میکشی به یاد انتظار چندین ساله مون باش و از مهدی موعود(عج) هم طلب کمک کن امیدوارم هر چه زودتر شادی به خونتون برگرده خدا خودش فرج آقامون را برسونه که این روزا با تمام وجود نیاز به بودنش را حس میکنم . . .
سانی مامی شادیسا
27 آبان 92 13:41
نفیس جونم صبر کن ان مع العسر یسرا خدا انشاله بهت جواب میده .. یه جواب خوب در برابر این صبر و شکیبایی اینا امتحانهای خداست .... خدا میدونه من از اون شاگرد ضعیفاشم طاقت امتحانات سخت را ندارم . . .
ارامش
30 آبان 92 18:23
آخي... خدا خودش به داد دلت برسه ان شالله خود ابوالفضل كه باب الحوائج هستند از كارتون گره گشايي بكنه. نااميد نشو.قطعا خدا بزودي جواب دعاها و توكلت رو ميده.ان شالله. انشاءالله ممنون دوست خوبم که بهم سرمیزنی. . . التماس دعا خیلی زیاد
غزل
3 آذر 92 17:34
دوست خوبم قران بهتر از هر کسی جوابت رو داده خدا مریم رو لایق این امتحان دونست و از دل اون سختی رحمتی مثل عیسی به وجود اومد که دنیا رو تحت تا ثیر قرار داد حتما خدا برای شما و آن عزیزترین هم جایزه ای گذاشته که بعد از این امتحان کوتاه بهتون میده اگه دل به قرآن و استخاره دادی پس آرووم باش و به خدا بگو منتظر جایزه م هستم ممنون غزل جونم . . . خدا خودش به حرمت حضرت مریم و معجزه اش بهمون لطف کنه
نگار
10 دی 92 0:04
وبلاگ قشنگی داری دخترت خیلی با نمکه چی شده چه اتفاقی افتاده یعنی هنوز عزیزترین کست نیومده هرهفته به وبلاگت سرمیزنم یه خبری ازخودت بده منتظرهمسرت هستی؟ ممنون که وبلاگم سر میزنی و به دخترم لطف داری . . . نه عزیزم هنوز نیومده . . . . . . همسرم نیست فقط براش دعا کن
الهام
22 دی 92 11:39
سلام خانومی جواب سوالتونو توی این ادرس دادم http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=700046 امیدوارم هر چ زودتر مشکلت حل بشه خانومی