باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

وصف العیش ، نصف العیش

1391/1/19 7:43
نویسنده : نفیسه
253 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه تو تخیلاتم تنها خودم با تو حرف می زدم و بهت فکر می کردم ولی دیشب با بابا علی که از خونه مامانش اینا برمی گشتیم بحث تو شد عزیزم . بابایی هم بالاخره در دلش باز شد و از تو گفت . البته قبلاً بهش اعتراض کرده بودم که تو که نی نی می خواستی چرا اصلاً الان در موردش حرفی نمی زنی و اونم گفت وقتی در موردش می حرفم دیگه طاقتم تموم میشه و دلم می خواد هر چه زودتر بیاد و اینجوری خیلی بهم سخت می گذره ولی تو حداقل پیش خودته دلتم که براش تنگ باشه بهش احساس نزدیکی می کنی ولی من چی ؟! منم به شوخی بهش گفتم خوب نی نی دوم را شما حامله بشو!!!

خلاصه برات بگم از تیپ شما ، اسم شما ، تربیت شما ، دوست داشتن شما و از همه دری حرف زدیم و برای نی نی فینگیلمون هزار تا نقشه کشیدیم واقعاً که راست می گند : وصف العیش ، نصف العیش


خدایا ! کمکمون کن تا بتونیم امانتی که بهمون سپردی را اونجور که خودت دوست داری بالنده اش کنیم . ما تو همه امور تنها و ناتوانیم ، دستهامون را بگیر و ما را تنها مگذار . آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دکمه
19 فروردین 91 7:55
آمین برای دعای قشنگت.... من هم توی خونه مدام سر حرف و باز می کنم و همسرجان رو به حرف در موردش وامیدارم.... خیلی لذت بخشه...