باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

هفته دوازدهم

1390/12/10 9:17
نویسنده : نفیسه
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

دیروز رفتم آرایشگاه و موهامو کوتاه کردم که چند وقت دیگه که ریزش مو شروع میشه حداقل کمتر بریزه و هم اینکه حداقل حالا که اصلاً حالم خوب نیست که سشوار بکنم احتیاجی نداشته باشم . بعد از آرایشگاه رفتم خونه مامان علی و قرار شد که علی شب بیاد دنبالم . مامان علی تا فهمید که من می خوام برم اونجا سیرابی بار گذاشته بود!! من هم که اصلاً به این غذا مایل نیستم همینطور مونده بودم چکار کنم . بالاخره وقتی آماده شد دیگه تو رودربایستی خوردم ولی حداقل با این فکر می خوردم که انشاء اله حالم بهتر بشه . ولی امروز صبح که دوباره با همون حالت تهوع از خواب بیدار شدم و لحظات بدی را می گذرونم . فقط امیدوارم هفته آینده که آخرین هفته ماه سومه دیگه این حالت تموم بشه چون واقعاً کلافم کرده . از طرفی مرتب گرسنم میشه و نمی تونم چیزی بخورم چون از هر غذایی بدم میاد .

نمی دونم این وضعیت تا کی می خواد ادامه داشته باشه ولی اگه ماه سوم هم تموم نشه کاهش وزنم بیشتر میشه و نگران کوچولم میشم . دلم می خواد اون از من تغذیه کنه و کم خودش نگذاره تا ضعیف نشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
15 اسفند 90 9:30
آفرین جیگر خاله مامانتو اذیت کن آخه دیروز کلی منو دعوا کرد البته حق داشت چون من بد قولی کرده بودم ولی پیش اومد دیگه خودمم خیلی شرمنده شدم