باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

هفته سیزدهم

1390/12/15 9:28
نویسنده : نفیسه
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

از شنبه وارد هفته سیزدهم شدم یعنی هفته آخر سه ماهه اول . تو خیلی از سایتها خوندم که این هفته هفته ی آخر تهوع و ویاره که امیدوارم همینطور باشه و حالم بهتر بشه .

دیشب با باباعلی رفتیم بیرون که یعنی یه لباسی برای شب عید بگیریم . از بس دیر رفته بودیم همه خیابونها و مغازه ها خلوت بود . اصلاً آدم شک می کرد که شب عید باشه ولی بالاخره با دیدن شب بو و ماهی بوی عید را حس کردیم .

یادمه پارسال از بس لاغر کرده بودم فقط ذوق داشتم که لباس بخرم و هر چی هم که می پوشیدم بهم می خورد ولی الان با اینکه هنوز توی ماه چهارم نرفتم دو سه سایز نسبت به پارسال اضافه کردم . البته این تقصیر نی نی گولی نیست بلکه توی این سال بخصوص از خرداد به بعد نه دیگه پیاده روی کردم و نه رژیم گرفتم برای همین برگشتم به وزن قبلی .

برای همین دیشب هر چی می دیدم که دوست داشتم وقتی فکر می کردم باید دو سایز بزرگتر از الان بگیرم که تا آخر 9 ماه بتونم بپوشم پشیمون می شدم که اصلاً خرید کنم . برای همین دست خالی البته با یه شلوار بارداری برگشتم خونه .

حالا نمی دونم امسال چکار کنم ؟ کسی اگه نظری داره بهم بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)