باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

ماجرای نام باران

1391/6/20 16:34
نویسنده : نفیسه
305 بازدید
اشتراک گذاری

تو همون زایشگاه کذایی که بودم علی بصورت خیلی ماهرانه گوشیمو توسط یه پرستارا بدستم رسوند و من هم خبر بدنیا اومدن دخترم را برای همه ارسال کردم . . . تا اینکه در جواب بابام برام پیام داد به یمن قدم دخترت داره بارون میاد . . . اولش باورم نشد ولی علی هم زنگ زد و گفت داره بارون تندی میاد . . .

نمی دونم یادت هست که نوشته بودم پدرجونت اسم باران را خیلی دوست داره . . . برای همین یه پیام دادم برای بابا علی تا نظرشو راجع به اسم باران بدونم ..... اونم در جوابم نوشت : به یمن قدم دخترمون اسمشو می گذاریم باران . . . و این شد که اسم شما از ژینا به باران تغییر پیدا کرد و اتفاقا بیشتر هم مورد استقبال قرار گرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
20 شهریور 91 16:44
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا