باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

دیشب خوابتو دیدم عزیزم

1390/12/18 11:14
نویسنده : نفیسه
295 بازدید
اشتراک گذاری

نزدیکای صبح امروز ، قبل از اینکه برای نماز صبح بیدار بشم خواب دیدم نی نی مون دخمله و با خاله های من رفته بیرون تعجب بعد اومدند و گذاشتندش روی زمین تا اومدم بالای سرش دست و پا می زد و ذوق می کرد تا بغلش کنم . یه دختر گل و مامانی . یه لباس صورتی و جوراب شلواری پوشیده بود و موهای بالاسرش را با کش بسته بودم . داشتم براش ذوق می کردم و تا اومدم بغلش کنم از خواب بیدار شدم .

صبح تا حالا دلم بدجوری بی قرارش شده و دلم می خواد بغلش کنم و بوسش کنم و بوش کنم . ولی چکار کنم که خیلی دیگه مونده تا ببینمش . . . .ناراحتگریهدل شکسته

فرزند گلم ، خیلی می خوامت ، عاشقانه دوست دارم و بند بند وجودم تو را می طلبه ماچماچگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سحر(مامی اهورا )
20 اسفند 90 1:00
سلام خوبی عزیزم ؟حسابی مواظب خودت باش .چرا اینقدر وزن کم میکنی. اگه ویار وتهوع زیاد داری سیرابی بخور برات خوبه .هر وقت حلت بد شد خودت رو بزن به بیخیالی.مغز آجیل موز گوشت گوسفند زیاد بخور وزن بچه را بالا میبره .من الان 6ماه باردارم سری به وب اهورا بزن خوشحال میشم در تماس باشیم


ممنون عزیزم که منو راهنمایی کردی . چشم حتماً بهت سر می زنم
نایسل
23 اسفند 90 12:08
تو راست میگی من با نظرت بیشتر موافقم دوست ندارم بهش بگم پرو بشه آخه خانواده اون همش از ما میییگیرن به نفع خودشون
نایسل
23 اسفند 90 12:26
مرسی فدات شم واسه دعای خوشملتتتتت