باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

نوبت سوم ویزیت

1390/12/17 11:05
نویسنده : نفیسه
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان . دیروز عصر ساعت 7 و نیم بعد از ظهر نوبت از خانم دکتر داشتم . دقیقاً سر ساعت 7 و نیم به مطب رسیدم . اول منشی فکر کرد دیر کردم ولی وقتی خودش دید توی پروندم زده 7:30 دیگه چیزی نگفت . خلاصه فشار و وزنم را چک کرد . وزنم یک کیلو و نیم کم شده بود و فشار 10 روی 5 بود .

همون موقع هم رفتم داخل. خانم دکتر گفت بخواب تا معاینه ات کنم . دست گذاشت روی نقطه ای که نی نی خوابیده بود و گفت خیلی خوبه و بزرگ شده . اما انگار شما خوشت نیومد و از اون موقع تا دو ساعت بعد سفت شده بودی . یه آزمایش خون برام نوشت که نوبت بعدی که 20 فروردین 91 جوابش را باید ببرم . ولی دیگه سونو ننوشت . اتفاقاً ازش سؤال کردم که می خوام از سلامتش مطمئن بشم ولی گفت خاطرتون جمع نی نی تون سالم سالمه . صدای قلبش را هم خواستم که گوش بدم گفت الان زوده ولی نمی دونم من که آخر سه ماهم بقیه مامانا زودتر از اینا حتی صدای قلب نی نی شون را گوش دادند ولی نمی دونم چرا گفت زوده . وزنم هم که کم شده بود گفت اون کار خودش را کرده و این وزن از خودت کم شده و فشارم هم که فکر می کردم الان بگه خیلی پایینه گفت خدا را شکر که بالا نیست!

بعضی وقتا شک می کنم آیا دکترم را درست انتخاب کردم یا نه ؟ خیلی ریلکسه . برعکس من که همش اضطراب دارم به هیچ چیز واکنش نشون نمی ده و همه چی را نرمال تشخیص می ده . نمی دونم من اشتباه می کنم یا اون خیلی بی خیاله ؟

راستی قرص فولیک اسید را هم دیگه قطع کرد و گفت آخر این هفته که سه ماهه اول تموم میشه دیگه احتیاج نداری و برام آهن و مولتی ویتامین تجویز کرد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نانازيا
17 اسفند 90 12:00
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir