باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

غربالگری تیروئید - افتادن ناف و اولین حمام

1391/6/26 19:18
نویسنده : نفیسه
490 بازدید
اشتراک گذاری

یه سری کارها که در موردت انجام دادیم و نتونستم به موقع بیام و ثبتش کنم را الان می نویسم . . . ببخش ولی خیلی وقتم درگیر کارهای روزانه ات شده . . .

غربالگری تیروئید

روز یازدهم شهریور همزمان با وقتی که مامان می خواست بخیه هاشو بکشه شما خانم گل را بردیم غربالگری تیروئید مرکز نواب صفوی . . . خودم بغض کرده بودم و بهت نگاه می کردم . . . وقتی اسمتو صدا زدن دادمت بغل مامانم و خودم به سرعت از اون اتاق دور شدم ولی آخرش مادر صدای گریه ی بچشو می شناسه با گریه هات اشکم ریخت سریع اومدم و بغلت کردم ولی اینقدر ارومی که خودت سریع اروم شده بودی . . . بعد هم مامانی رفت مطب دکتر و بعد از ٢ ساعت معطل شدن بالاخره خانوم دکتر اومد و بخیه هامو کشید و حالتو پرسید . . . از حال خودم که فهمید دچار افسردگی شدم یه سری قرص تقویتی برام نوشت و قرص های فشارم را هم مجدد تجویز کرد . . .

افتادن ناف

روز دهم به دنیا اومدنت یعنی روز سه شنبه ١٤ شهریور ناف گل دخترم افتاد و من به یادگاری برای خودش نگه داشتم . . . خیلی خوب شد چون راحت تر تونستم بهش لباس بپوشونم و بغلش کنم

اولین حمام

روز چهارشنبه ١٥ شهریور اولین حمامت انجام شد اونم توسط خاله ی خودم . . . تو روشویی دستشویی به سختی شستیمت و تصمیم گرفتیم دفعه ی بعد روش شستنت را عوض کنیم چون خاله خیلی ترسیده بود و تو همش گریه می کردی . . .

ا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیدا مامان پانی
31 شهریور 91 19:46
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir
سانی مامی شادیسا
1 مهر 91 12:37
افرین که این روزها رو ثبت میکنی بعدا همه اش یه خاطره ی شیرین و دلنشین برای باران خانم میشه شاد و خوش باشی نفیسه جونم