باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

روز دختر مبارک

1391/7/3 0:19
نویسنده : نفیسه
261 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز سالگرد تولد حضرت معصومه بود . . . وخانمی که یه جورایی خاص بهشون ارادت دارم و مدیونشم . . . هر چند نشد اسم اصلی دخترم را به نام ایشون بگذاریم ولی من همش به چشم معصومه به دخترم نگاه می کنم

و اما امسال من هم مادر دختری هستم که تمام وجودمو تسخیر کرده . . . دختری که نفساش شده عمر و زندگی من . . . دختری که با تمام وجود بوش می کنم و دلم نمی خواد این لحظه تموم بشه . . .

دخترم ! باران من ! روزت عزیزم مبارک . . .

بابا علی سه دست بلوز و شلوار برات کادو گرفت که ایشالا عکساشو بعد برات می ذارم

بابای خودم هم امسال دوبار تو خرج افتاد و دختراش دوتا شدن و ما را مثل همیشه با اون کادوهای پر و پیمونش شرمنده کرد . . . دوتا اس ام اس خیلی زیبا هم برام داد که تا چندین ساعت می خوندم و باهاش حال می کردم . . . اینم متنشه :

خداوند لبخند زد و دختر آفریده شد ، لبخند خدا روزت مبارک - روز دخترای گل و سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه (س) مبارک

عزیزم امروز روز توست ، امیدوارم از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته های زندگیت برسی

عرض تبریک به بهترین دختر دنیا - روز دختر مبارک (راستی شماره موبایل دخترت چنده؟)

 

بابایی خیلی دوست دارم ، عاشقتم ، تو بعد از خدا منو به تمام خواسته هام تو زندگی رسوندی . . . انشالاه که خدا دستتو تو همه ی مراحل زندگی بگیره و بهترینها برات همیشه اتفاق بیفته . . . از طرف دخترات نفیسه و باران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی کوروش
11 مهر 91 19:45
نفیسه جون خدا دختر گلت و پدر نازنینتو برات حفظ کنه وقتی خوندم چشام پر از اشک شوق شد.


lotf dari azize delam