باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

تولد 29 سالگی

1391/9/28 0:28
نویسنده : نفیسه
398 بازدید
اشتراک گذاری

١٦ آذر روز تولدم بود روزی که بغیر از تولد  که سالگرد خواستگاریم هم هست هیچ وقت اون تولد را یادم نمیره . . . شبش بعد از اینکه علی و خانوادش رفتن از تو فکرش نمیومدم بیرون از هولم مریض شدم و اون شبو حتی نتونستم تو اتاقم بخوابم و اومدم تو پذیرایی کنار شومینه خوابیدم دلم میخواست گرم بشم . . . و این اشتیاق باعث شد که از خواستگاری تا عقدم ٢٠ روز بیشتر طول نکشه !!!!!

همیشه به خاطر این عجله خودمو سرزنش میکردم ولی الان که میبینم خیلی از زندگیها حتی با داشتن چندین ماه نامزدی هم از هم پاشیده خیلی دیگه ناراحت نیستم و میگم حتما دیگه کار قسمت بوده .

جالب اینکه در لحظه ی اول من اصلا علی را دوست نداشتم و حاضر نشدم برم باهاش صحبت کنم ولی از اونجایی که همیشه عمه ام احتیاط کاره و ملاحظه کار در گوشم گفت حالا برو بحرف ولی بعد بگو نه . . . بهش گفتم اونوقت فکر میکنن پسندیدم و عمه ام گقت کافیه قیافه ی عبوستو تو اینه ببینی تا خودت به همه چیز پی ببری و این حرفا بود که با ایما و اشاره بین من و عمه ام رد و بدل میشد . . . وکاری که نباید میشد شد رفتن برای حرف زدن همانا و بیرون از اتاق نیومدن و خنده های من و علی همان و نتیجه شد همین باران دسته گلی که الان من اینجا از لحظه به لحظه بزرگ شدنش مینویسم و من و علی عاشقانه ثمره ی عشقمون را دوستش داریم .

این هم از کیک و دسته گل علی جون که واقعا غافلگیرم کرد و کادوی خودش و بابام اینا هم نقدی حساب شدنیشخند

عکسای دسته جمعی هم انشالاه هر وقت از گوشی علی جون رو سیستم ریختم میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 8:16
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




man omadam ama matlabi nabod aziz

میرزا کوچک خان
28 آذر 91 22:45
سلام عزیزم...
تولدت مبارک خانومی....
انشاالله همیشه خوشبخت باشید...
دخمل گلت و عروس کنی عزیزم.....



mamnon doste azizam
فهیمه
1 دی 91 16:05
سلام عزیزم تولدت مبارک
ولی نفیسه جون فکر کنم اشتباه کردی تولد 28 سالگیته
به هر حال ایشالا همیشه شاد و سلامت باشین


taze ali shame 27 gerefte bod - hame kam mikonan man khodam zeyad kardam - mamnon az tabriket fahime jon