باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

باران شیرین من

1391/11/29 22:11
نویسنده : نفیسه
147 بازدید
اشتراک گذاری

وای باران جونم این روزا داری شیرین تر میشی داری بزرگ میشی و من باهات حال میکنم . . . صبحا مامانی را تو بیدار میکنی حالا به هر وسیله که بتونی بعضی وقتا غلت میزنی و پاهاتو تو پهلوهام میکوبی بعضی وقتا با دستای کوچولو و نازت به هر جایی از بدنم که بخوره محکم ضربه میزنی بعضی وقتا هم محکم موهامو میکشی و من دیگه چاره ندارم که رومو بهت بکنم تا بهت نگاه میکنم یه خنده ی نازی میکنی که انگار همه ی دنیا را بهم میدن پا میشم و شروع میکنم ماساژت دادن تو هم که لاس و بی خیال میخوابی که من هر بلایی سرت بیارم . . .

این روزا عاشق پدر جون شدی وقتی پدر جونو میبینی دستاتو با حرص میاری بالا و ذوق میکنی که بغلم کنین . . . یه روز که خودت شماره پدرجونو از روی گوشی مامان خانوم گرفته بودی و ما دیدیم ای دل غافل پدر جونم داره باهات حرف میزنه و تو هم ذوق میکردی که بغلت کنن . . .

خاله هام خیلی دوست دارن . . . هر روز یا یک روز در میون میان که ببیننت و کلی باهات بازی میکنن تو هم کلی میخندی . . . بعضی وقتا دیگه خاله سرش درد میگیره از بس برات دلقک بازی درمیاره . . .

کلا عاشق این هستی که برات وقت بذارن و باهات بازی کنن . . .

شبا تو خواب وقتی بیدار میشی و شیر میخوای تا از دهنت می می بیرون میاد اه اه میکنی و سرتو اینقدر تکون میدی تا اخرش به هدفت میرسی و من گیج خواب از این حرکتت خندم میگیره . . .

هر چه که بغلت میکنم و بوت میکنم انگار ارضا نمیشه حتی تشنه تر میشم . . . نمیدونم بگم چقدر دوست دارم ولی بدون عاشقانه میخوامت عزیز دلم . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

SABA
29 بهمن 91 22:24
سلام خسته نباشی وبلاگ بسیار خوشگلی داری ممنون میشم به سایت منم سر بزنی من وارد کننده دکور منزل هستم WWW.JENSENO.IR در صورت تمایل تبادل لینک هم میکنم
اس ام اس های عاشقانه
29 بهمن 91 22:43
آخرین اس ام اس ها و جملات عاشقانه را در وبسایت ما دنبال کنید . منتظر حضور گرم شما هستیم .