باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

مسابقه من وبلاگم را دوست دارم

1391/12/4 0:47
نویسنده : نفیسه
163 بازدید
اشتراک گذاری

این متن را به دعوت دوست خوبم افسانه جون مامان پارمین گلی مینویسم و ازش تشکر میکنم که منو دعوت کرد .

هدف از ساخت وبلاگ : تقریبا یک سال و نیم پیش دوست خوبم فهمیه جون یه پیامک بهم داد و منو دعوت کرد به وبلاگ قشنگ زهرا جون . اوایل که نت نداشتم ولی از وقتی پام به اینترنت باز شد مشتری دائم وبلاگش بودم خیلی خوشم اومده بود که میشه به این زیبایی خاطرات فرزندمونو یادداشت کنیم چون به هر حال دفتر یادداشت این جذابیت را نداره . برای همین از وقتی تصمیم به نی نی دار شدن گرفتیم این وبلاگو درستش کردم و الان هم خیلی دوستش دارم .

هر قت که میام اینجا بعد از نوشتن مطلب جدید به یه دوره از نوشته هام سر میزنم و کلی تو اون روزا غرق میشم .

امیدوارم که دخترم این کار ناقابلمو دوست داشته باشه و روزی بتونه خودش ادامش بده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)