باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

سونوی نه چندان دلچسب

1391/5/3 19:02
نویسنده : نفیسه
272 بازدید
اشتراک گذاری

روز سونو طبق معمول آقای پدر اومد دنبالم و با هم رفتیم . اولین نفر بودیم ولی دکتر یه نیم ساعتی دیر اومد . بالاخره ساعت ٥ و نیم رفتم داخل و خوابیدم رو تخت و دکتر هم شروع کرد به توضیح دادن . . .

همه اعضای دخمل گلمو بررسی کرد و خبر از سلامتیش داد که خدا را صد هزار بار شکر . . . می خواست دوباره جنسیتشو بهمون تأییدیه بده که دخمل گلم این دفعه پاهاشو گذاشته بود روی نانازش و معلوم نبود . . . (قربون دخمل با حیام برم من)

در بررسی نهایی گفت کلیه چپ ژینا اندکی ورم داره و یه کمی ادرار داخلش دیده میشه که اصطلاح پزشکیش هیدورنفروز بود . . . قلبم می خواست درجا بایسته بهش گفتم حالا اینی که می گی یعنی چی؟؟؟ من حالا باید چکار کنم ؟؟ دکتر گفت خیلی مهم نیست و این مورد خیلی در جنین در هفته های آخر مشاهده میشه و بچه با اولین ادرار خوب میشه ولی خوب یه سونو همون روز اول و دوم بدنیا اومدنش خیالمون را راحت می کنه . . .

هنوز تو شوک این حرف دکتر بودم که گفت سرش هم دو هفته از سنش بزرگتره . . . تا اومدم حرف بزنم دکتر بهم نگاه کرد گفت اصلاً خطری نداره . . . این مورد ژنتکیه و یا به خانواده خودت رفته یا خانواده شوهرت . . . همه چیز برای ما نرمال و سالمه . . .

خدا را شکر کردم ولی هنوز تو فکر کلیه بودم . . . دوباره از دکتر پرسیدم حالا کـلیه شو چکار کنم و اومدم بزنم زیر گریه . . . که دکتر گفت خانوم اصلاً جای نگرانی وجود نداره . . . اصلاً چیزی نیست که شما به خاطرش بخوای خودتو نگران کنی . . .

خلاصه اومدم از تخت پایین و به علی خیره شده بودم ببینم اون چی میگه . . . اونم مثل همیشه با چهره آرومش ارومم کرد و گفت وقتی میگند چیزی نیست حتماً چیزی نیست . . . خدا یه دختر سالم بهمون میده من مطمئنم . . .

بعد هم شروع کرد ذوق کردن برای وزنش . . . آخه دکتر گفت ماشالاه نی نی تون ١٩١٨ هست و دو هفته از سنش جلوتره . . . علی برای لپاش ذوق می کرد . . . برای رونای چین چینیش . . .

راستی نگفتم دخملم یه کم پاشو برد کنار و دکتر گفت ١٠٠ درصد دخمله . . .

خدایا خودت این هدیه را بعد از شش ماه انتظار به من و علی حبه کردی . . . من از تو در سلامت کامل دخملمو می خوام . . . خدایا دستای منو خالی بر نگردون . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

باران
3 مرداد 91 23:02
نفیسه جون انشالله که ژینای خوشگلت صحیح و سالم میاد بغلت و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. اصلن خودت رو نگران نکن که کوچولوت غصه نخوره


ishala azizam
افسانه
4 مرداد 91 9:47
عزیزم
خداروشکر که دخملی سالمه . به دلت بد راه نده ، ایشالله به زودی یه دختر توپول مپل سالم به دنیا میاری .


ishala ba doaaie shoma
شهلا
7 مرداد 91 12:20
ایشالله خدا یه نی نی ناز و خوشکل و سالم بهت هدیه می‌کنه ... نرانی به دلت راه نده که نگرانی تو برای فسقلیت سمه


mamnon golam
سمانه
7 مرداد 91 19:30
سلام مامان بالقوه !انشالله نی نی سالم بدنیا میاد .مرسی به وبلاگ صداری من سر زدید.وای این روزا فوق العاده شر وغیر قابل کنترل شده چند ماه خودت تجربه می کنی!!!


khahesh mikonam azizam - mashala be ninie nazet

مامان علی
10 مرداد 91 0:33
عزیزم اصلا استرس نداشته باش و فکرای بد رو از ذهنت دور کن. وقتی دکتر میگه جای نگرانی نیست واقعا نیست دیگه .دکترا که با کسی رو درواستی ندارن. ان شالله بزودی زود دخملک نازت می پره تو بغلت سالم و لوپ گلی مراقب خودت و این خوشگل خانوما باش



ishala - mamnon az deldarit azizam
سانی
10 مرداد 91 9:21
نفیسه جون انشالله که دختر خوشگلت صحیح و سالم بدنیا میاد ... مطمئن باش خدا خودش مراقبشه....


mamnon sani jonam - ba doaye shoma golam
مامن الی
12 مرداد 91 0:17
آفرین به دخمل با حیامون
شکر خدا که همه چی خوب بوده عزیزم
مواظب خودت و گلمون باش
بوسسسسسسسسسسسس


mamnonam eli jonam