باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

سونوی داپلر رنگی

1391/5/21 17:23
نویسنده : نفیسه
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه هفته پیش رفتم سونو که دکتر دستورشو داده بود . بیشتر می خواست از نظر خونرسانی به جفت بررسی بشه - سونوش مثل قبلی نبود که همه چیز را کامل برام توضیح بده ولی دیدم اونم داره از بزرگ بودن سر نی نی که دو هفته درشت تره صحبت می کنه . ازش پرسیدم مشکلیه ؟ گفت نه این مورد فامیلیه و مورد خاصی نیست .

در مورد کلیه اش که پرسیدم گفت من چک نکردم و این سونو خاصه و فرق می کنه . خوابیدم دوباره چک کرد از ٧ به ٦.٥ میلی رسیده بود و گفت ما زیر ٧ را طبیعی در نظر می گیریم ولی برای راحتی خیال خودتون بعد که بدنیا اومد یه سونو انجام بدید .

سن نی نی ٣٤ هفته و ٣ روز

وزن نی نی ٢٤٩٦

گرید جفت ٢

بقیه موارد هم که من ازش سر در نمیارم . دوشنبه نوبت دکتر دارم که هم جواب را نشونش بدم هم ببینم نوبت برای زایمانم می زنه یا نه . . .

بر عکس همه دکترا دکتر عراقی رو زایمان طبیعی خیلی مصره و من هم اصلاً آمادگیشو ندارم . . . باید جدی بهش بگم ببینم چی میگه . . . امید به خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سانی
23 مرداد 91 11:11
انشاله که برای زایمانت هرچی خیره همون بشه نفیسه جونم



فدات شم سانی جون ایشالاه برای شما