باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

یه خرید کوچولو !!!

1391/7/30 1:51
نویسنده : نفیسه
196 بازدید
اشتراک گذاری

امشب رفتیم با باباعلی و مادر جون و دایی احمد بیرون تا بابا و دایی لباس گرم بگیرن و من و تو مادر جون هم تو مغازه ها گشتی زدیم و فقط از قیمتایی کذایی لباسا تعجب کرده بودیم . هوا اولش یه کم سرد بود به خاطر بارون صبح و عصر و من هم تو را خوب پوشونده بودم ولی یهو بارون دوباره شروع شد و بارون تندی هم شد من و مادر جون هم سریع خودمونو به ماشین رسوندیم . بعد هم رفتیم خیابان حکیم نظامی و از بی بی سنتر دو تا کلاه با شالش و دوتا پیش بند گرفتیم . دو تا کلاه گرفتیم که بافت باشه و روی گوشتو میپوشونه و استر هم داره و پیش بنداش هم استر پلاستیکی نداره چون تو اصلا از این مدل خوشت نمیاد .

قابل نداره مامان ولی همین ٤ تکه شد ٨٠٠٠٠ تومن !!!! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سانی مامی شادیسا
1 آبان 91 15:27
چه تجربه ی شیرین و جدیدی. من تا بحال با شادیسا خرید نرفتم.... البته با این قیمتهای نجومی شاید دیگه خرید رفتن یه آرزو بشه !!!!!!
انشاله که همیشه به خرید و گردش ... خوش باشید عزیزم


ممنون سانی جونم از اینکه لطف داری و همیشه به من و باران سر میزنی - شادیسای گل خاله را ببوس