باران باران ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

دختر غذاخور من

1391/12/20 0:45
نویسنده : نفیسه
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم . . . روز به روز ماشالا داری خوشگل تر و خواستنی تر میشی اون شکلی که من همیشه دوست داشتم و تو خوابام میدیدم . . . اینو نه اینکه من چون مامانت هستم بگم خونه ی هر دو تا مادربزرگا که میریم همه همینو میگن . . . قربون دختر نانازیم بشم من . . .

روز 15 اسفند قرار بود چکاب بشی برای همین هم ما ساعت هشت شب نوبت گرفتیم . خدا را شکر خلوت بود . تا رفتیم داخل قد و وزن و دور سرت گرفته شد که دکتر از قد و دور سرت راضی بود ولی از وزنت که 7 و 200 بود راضی نبود یعنی دقیقا از روزی که واکسن زدی دیگه غذاتو درست نخوردی . . .

لیست غذات که کلا عوض شد . صبحا باید ساعت 7 صبحانه بخوری!!!!! دو روز سرلاک دو روز میکس ماست و خرما و پسته و دو روز حریره بادام و یک روز هم فرنی

ناهار و عصرانه سوپ داری که یک روزش با ماهیچه و روز دیگش با سینه مرغ درست میشه البته سبزیجات و برنج هم داره . ساعت 12 ظهر هم یک روز در میان اب سیب یا موز میخوری . . .

بابا علی که منو با این غذا خوردنت بیچاره کرده اخه میدونی خیلی حواسش به توه کلی حساسیت به خرج میده روزی دو بار برای غذات تلفن میکنه و تا جزئیات را هم نپرسه ول کن نیست . صبحا صبحانتو میاره بالای سرم که بیدار بشم و بهت بدم . تا که میاد خونه هم دوباره همون سولات را میپرسه اوایل یه کم ناراحت میشدم ولی چون میدونم از دوست داشنته بی خیال میشم .

راستی هفته ی پیش بردیمت اتلیه و عکسای خوشمل ازت گرفتیم ایشالا اماده که بشه از رو قابش عکس میگیرم و برات اینجا میذارم .

باز هم مثل همیشه بهت میگم : بدون که خیلی دوست دارم . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ثمین
23 اسفند 91 3:58
سلام چه دخترنازی دارین ماشاله
عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم


ممنون دوست گلم
میرزا کوچک خان
25 اسفند 91 23:08
من بروزم...
سانی مامی شادیسا
26 اسفند 91 15:11
قبول نیست ! هی از خوشگلی و تو دل برویی دخملی تعریف میکنی بعد عکس نمیذاری ! نمیگی دلمون اب میشه !!!

انشاله با این رژیم فشرده وزن باران خانم ناز به ایده ال برسه. آفرین به تو مامان با همت و زرنگ که از هفت صبح بیدار میشی و واسه دختر گلت هر روز یه مدل غذا می درستی!


همه چی دست به دست هم داده که من نتونم از باران عکس بذارم هم سیستمم خراب شده هم عکساش تو گوشیهای خودم نیست هم دوربینمون خرابه حالا فکرشو بکن!!!!

ممنون سانی جونم به پای تو که نمیرسم ایشالا شادیسا جون هم همیشه سالم و سرحال باشه